Monday, March 25, 2013

STALKING...

xpayah intro lah ye cik abang cik adik gewegewe sekaliangg.. membuak buak dah rasa jari ni nak menaip cerita yang baru je aku tau 2minit lepas. bila online, profesyen sebagai stalker aku xpernah tinggal for sure. so hari ini sekali lagi aku terjumpa bukan satu tapi dua link/ web/ page/ akaun (suka hati korang nak guna terms mana) orang yang memang aku nak tau sangat2. nampaknya dia sangat2 serius dengan itu orang. i wish you guys all the best lah ye. dah nak kawen sangat dah nampak gaya tu. aku sekarang dah okey dengan those stories yang aku dapat tahu dengan usaha aku sendiri mengSTALK diorang punya akaun segala bagai. aku rasa kalaulah ada pertandingan THE BEST STALKER EVER, dengan konfidennya aku nak buat konfesyen dekat sini AKU SANGAT YAKIN AKU AKAN BERADA DI TANGGA KE 5 TERATAS. senang cakap top 5 laa. bikos bikos bikos you ollss.. aku akan cari jugak apa2 je benda yg berkaitan dengan org yg aku sangat2 nak tahu tu. walaupun aku tau kebenaran tu akan buat aku sakit (sakit jantung, limpa, perut, usus dan sebagainya). 

selain itu,(mood nak buat karangan)
aku dah nampak betapa dia bahagia dengan pasangan dia. sampai sekali lagi aku rasa buduss yang ada dalam diri aku ni bertambah2. sayang sangat dia kat budak tu sampai sanggup berhabis duit beli itu dan ini (sekali lagi ayat skema). kenapa aku buta sangat selama ni. haiyaaa.. sey malu ni haaa. nak je aku menghaplod gambar2 dia dan buah hati pengarang limpa dia tu. cemana lagi aku nak bagitau kekecewaan tahap gaban yang maksimum punya heartbroken aku ni kat semua orang ?!! guwa sikit xheran hilang mamat bejanggut tu.. yang hati ni rasa swollen sangat bila penipuan menjadi benda utama bila dia contact aku. haktuihhh betol itu orang. 

HARI TU KEMAIN BACA FULLSTOP PASAL CERITA DIA. HARI NI CAKAP BALIK. MINTAK MAHAP YE MR.JANGGUT DAN MISS SHAWL...ADIK MINTAK MAHAP SANGAT2. CANNOT STOP LAA TALKING TALKING ABOUT YOU OLLS... YOUR STORIES ARE VERYVERY GOJES. :)

you know whattt?? i akan terus stalk you all sampai you all dah duduk bersanding kat atas pelamin. so.. wish you all the best. yang bejanggut tu harap berubah la perangainya okay.. adik tumpang gembira for both of you. Mr.A dan Mrs.N.. may your love and relationship remain till jannah. aminn..

No comments:

Post a Comment